Dijerit-pekik takde yang dengar... Lalu kupetik huruf, kususun-susun jadi bahasa hati. Ini hati aku, ini jari aku... This is My Moonlight Sonata~

Tuesday, March 8, 2011

Itu.. Kamu!

Saya lemas. Kamu pergi tanpa salam.
Kamu tidur tanpa mencari seperti selalu..
Sungguh, saya tidak tenang..

Saya jelak. Saya x mahu berkata panjang-panjang.
Ini yg paling ringkas, tapi saya harap kamu mengerti..

Kamu,
Yang dulu-dulu telah saya selit di celah buku..
Yang ada kini cuma kamu..

Dalam kata terpaling mudah:

Saya punya 10 jari : satu daripadanya - kamu..
Dunia punya berjuta bintang : dan bulan yg menerangi saya itu - kamu
A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, V, W, X, Y, Z : Dan U adalah - kamu
Saya tidak sempurna, dan yg sempurnakan saya adalah kerana kehadiran - kamu..
Kesimpulannya..


This is the best to describe.. U..

Kerana saya hatiluka..
jadi saya perlukan kamu untuk melengkapkan hatikita

kamu juga begitu, kan..?

No comments: