Dijerit-pekik takde yang dengar... Lalu kupetik huruf, kususun-susun jadi bahasa hati. Ini hati aku, ini jari aku... This is My Moonlight Sonata~

Monday, March 7, 2011

Hati Luka jadi Hati Kita...

Assalammualaikum w.b.t..

=)
Dalam adab memberi salam aje sudah terbina kenangan antara kita..
Kamu ingt? Saya x pernah lupa! Kamu x mengaku kalah, x apa.. sebab akhirnya saya yg menang juga..  =)

It has been 3 years, since the last time saya membina angan utk berblog.. and finally saya di sini. Merealisasikan angan. Semuanya hanya kerana 1 sebab.. ya, kerana kamu..

Ini post pertama! Pada mata-mata yang entah bagaimana tercampak ke dada hatilukajadipuisi, ini sepatutnya menjadi tempat peribadi.. menulis kerana ingin meluahkan, kerana saya menulis dari hati.. Kalau tersinggung, maka maaf.. kalau terusik, mungkin saya khilaf.. tegurlah, sapalah saya jika sudi.. tapi harus diingat, kalau bunyi kata saya mengada-ngada, kalau nada tulis saya syok sendiri, itu kerana saya menulis dgn ingatan hanya saya sendiri saja ke sini, dan tidak ada mata lain yang memerhati. kerana saya seorang Ezureen Azmi, saya seorang yg tiada indah dan tidak ada sebab untuk diperhati.. :)

Selamat bercinta - jika cinta anda subur selepas keluar dari sini.
Selamat patah hati - jika cinta anda terkubur selepas melangkah pergi dari sini.
Selamat mencari diri - jika ada antara kata saya memberi ingatan untuk kita sama-sama memperbetulkan diri..

1 comment:

hatikita said...

LOVE it... Two thumbs up