Dijerit-pekik takde yang dengar... Lalu kupetik huruf, kususun-susun jadi bahasa hati. Ini hati aku, ini jari aku... This is My Moonlight Sonata~

Monday, June 20, 2011

Yang penuh kebaikan dan keberkatanNya..

I'm dying for almost a month..
And suddenly, Allah sent me an angel called Khaira Akalili..  =)

3 days old Khaira Akalili

Little angel, thanks for bringing back my smile. =)

Lili, few days back Si Pelindung mama Yen pergi. Tak honey, Si Pelindung mama Yen masih hidup, tp he dumped me for a better person.. He took away my smile, he brought so much tears in my eyes.

Lili nak tau x? 16 June date special mama Yen ngan dia, tapi he's not there anymore. But i thank Allah. My 16th June was filled with your existence. Mama Yen ingat mama Yen akan nanges on the date mengenangkan yg dia dah xde, tp mama Yen nanges sbb happy Lili keluar safe n sound.. U mean so much to me, baby.. 

Lili, mama Yen sempat jenguk dia dari jauh.. and mama Yen nampak dia happy dgn life dia, dgn that lady, and he asked me to face the fact yg he doesn't love me anymore. Mama Yen wonder, mcm mana cinta yg dikatanya infiniti utk mama Yen, boleh jadi empty.. =)  Only Allah knows kan? Tapi its ok, now that i have you, mama Yen promise yg mama Yen akan sayangkan Lili as my own child. Whatever happens, Lili patut tau Lili ada mama Yen dlm hidup Lili. 

Lili, mama Yen ada byk love inside me. Now, i don't care bila org lain sia-siakan mama Yen, sbb mama Yen tau mama Yen boleh turn to u, and love u, and anak auntie Wani (yg akan kuar end of this year) as much as i can. Cinta yg tak bersyarat..  =)  

Last but not least, 
Please take note yg mama Yen dah kenal ibu Lili since we were 10. now that we are already 26, dan kehadiran Lili akan menguatkan lg hubungan kami. Just promise me u will be a good daughter, Khaira Akalili. Gadis yang penuh kebaikan dan keberkatan.. jadi wanita yang baik-baik, supaya hidup Lili, ibu n ayah selalu dlm keberkatan, mcm nama Lili.. she's a good friend of mine, a good sister to me, and i love you as much as i love your mummy.. Always remember that.. Oh ya, This world is not a perfect world for us, but i know my life will be better dengan adanya kamu.. Of all the blessings God sends from above, the one most precious is a new baby to love.   




No comments: